Sims - Passion

czwartek, 12 lipca 2012

Przerwa

Witajcie!
Wzrosła liczba wejść na blogu! Obecnie jest 292. Dziewiątego lipca było aż 63 wejścia! Niestety, tak jak na moim drugim blogu, muszę przerwać pisanie. Będę pisać nowego bloga. Na tamtym, będą książki polecane dla młodzieży i przeczytane, przeze mnie. Przerwać muszę  tego bloga, nie tylko, że zaczynam pisać tamtego. Przerwać Go muszę z powodu problemów rodzinnych. Proszę o wyrozumiałość czytelników bloga. Jednak mam nadzieję, że niedługo do Was wrócę. Może za miesiąc? Może za dwa tygodnie? Bardzo możliwe. Postaram się wrócić jak najszybciej. Pamiętajcie o mnie!
Maja Milewska

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję ze go nie skasujesz ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzisz w projekt potem ustawienia i inne i tam masz usun importuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda by było gdybyś usuneła bloga ; ( Wracaj szybko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , świetny blog ; ] podoba mi się , dołączysz u mnie do obserwatorów ? ja mogę u ciebie ;] zapraszam do mnie http://wszystko-oo-the-sims3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Bardzo fajny blog. Co robisz, ze ma tak duuuużo wejść ??

    OdpowiedzUsuń