Sims - Passion

sobota, 7 lipca 2012

Jak doładować punkty szczęścia życiowego?

Cześć Wam.

Dziś praktycznie nie pisałabym już posta, ale na prośbę jednej, powtarzam JEDNEJ osoby będę jeszcze pisać. Dziś wchodzę na bloga. W czwartku mam aż 37 wejść, wczoraj 21, a dziś...tylko 1. To było dla mnie naprawdę przykre. Nie, nie to, że jedna osoba weszła dziś na mojego bloga, dlatego, że TYLKO jedna osoba weszła. Jednak chcę BARDZO PODZIĘKOWAĆ TEJ OSOBIE, mimo, że nie wiem kto tak na prawdę wszedł. Może przez przypadek?



DZIŚ NIE BĘDZIE O MIASTACH I ŚWIATACH. Może kolejnym razem.


Mam dla Was ciekawostkę. Czy wiecie jak "doładować" sobie punkty szczęścia życiowego? Może niektórzy tak, ale postanowiłam zrobić o tym posta. Od razu zawiadamiam Was, że wszystkie kody, które będą znajdować się na moim blogu będą SPRAWDZONE. Nie tak jak na większości blogów.

OK. Zaczynamy!
Najpierw jesteśmy w menu głównym. Wybieramy rodzinę, którą chcemy pograć. Przyciskamy klawisze: ctrl + shift + c. U góry pojawia nam się okno do wpisania kodu. Wpisujemy wszytko identycznie jak tu pisze:

testingcheatsenabled true

Teraz zatwierdzamy enterem. Gdy kod zostanie wpisany przyciskamy kółko ze strzałeczką, czyli inaczej włączamy rodzinę. Pamiętajcie, że kod musi być wpisany w menu głównym, a rodzina musi być wybrana!
Kiedy rodzina nam się załaduje, wybieramy sima, któremu chcemy doładować punkty szczęścia (można każdemu simowi po kolei), klikamy w zakładkę, w której znajduje się kuferek z punktami szczęścia.


W miejscach zaznaczonych na zdjęciu, jednym lub drugim (nie jest to ważne, ja jednak klikałam na tym mniejszym krzyżyku) z wciśniętym cały czas ctrl klikamy lewym przyciskiem myszki. Doładowuje nam 500 punktów szczęścia. Jeśli będziemy klikać i klikać i klikać i klikać i klikać i klikać.... To ...sami wiecie za każdym kliknięciem będzie 500 punktów.Aż dojdziecie do 100.000. Pamiętajmy jednak, że przycisk ctrl musi być cały czas wciśnięty! Powodzenia!

Maja Milewska

10 komentarzy:

  1. Widziałem to na necie, ale nie jest tak fajnie wyjaśnione jak tu :* Ja też mam pewien sposób, inny ;) Nie przejmuje się tym, że masz mało wejść. Dopiero zaczynasz. Polecaj się np. na zapytaju :) Wejdz w projekt -> Ustawienia -> Posty i komentarze i tam będzie wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Dzięki za komentarz pozostawiony na moim blogu. Też masz bardzo fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sposób muszę spróbować , Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, naprawdę. Niektórzy, powtarzam NIEKTÓRZY, nie wszyscy :) piszą tak tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, ale twój serio jest fajny :D To mój: www.thesims3-4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej!Dzięki bardzo! Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! I ja odkryłam tu po latach coś, o czym nigdy nie wiedziałam :) Dzięki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog i serio się przydał dzięx

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki ten sposób dalej działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. działa! dzięki ☺

    OdpowiedzUsuń