Sims - Passion

poniedziałek, 2 lipca 2012

Słodkie Niespodzianki Katy Perry!



Witajcie!
Dzisiaj wszystko będzie na różowo! Na początek czytelnikom mojego bloga polecam ten dodatek-akcesoria. Są nowe zjeżdżalnie,nowe fryzury, ubrania, nowy styl i kolor włosów. W tym poście przedstawię Wam kilka fryzur i ubrań z dodatku Słodkie Niespodzianki Katty Perry. Zdziwiła mnie wiadomość, że w tym dodatku NIE MA NOWEGO MIASTA! Na filmie premierowym było widać, że wszystko jest zrobione z cukierków i waty cukrowej. Byłam przekonana, że jest ale niestety nie ma. Tak jak już mówiłam ubrania i przedmioty są zrobione ze słodyczy, a fryzury simów są różnego koloru. Na przykład różowy czy niebieski. A oto fryzury:


A tu niektóre ubrania:

Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję że pomogłam zaspokoić ciekawość niektórych czytelników. Obiecuję, że gdy tylko kupię dodatek napiszę o nim więcej. Całuję Was,
Maja Milewska

1 komentarz:

  1. Przyjrzyj się dokładnie temu miastu! To Sunset Valley tylko EA ją przerobiło pod promocję akcesoriów nie dodatku. I usuń weryfikację obrazkową bo mnie to wkurza i pewnie innych też :P

    OdpowiedzUsuń