Sims - Passion

środa, 4 lipca 2012

Jak mieć jednorożca?

Witajcie!


To właśnie pytanie zadaje sobie większość simsomaniaków, którzy mają dodatek Zwierzaki. Mimo iż mówiłam, że są nudne postanowiłam dać temu właśnie dodatkowi jeszcze jedną szansę i sprawdzić co on ma w sobie ciekawego. Podobno można mieć sklep zoologiczny ale nie wiem jak. Niestety. Jednak nie tracę nadziei i próbuję. Jeśli dowiem się czegoś związanego z nim napiszę o tym notkę.


Ale wiem już jak można mieć JEDNOROŻCA. Najpierw tworzę w swojej rodzinie trzy zwierzaczki, lub adoptuję w czasie gry. Po ich zdobyciu, musimy mieć z naszymi pupilami relacje do statusu "Najlepszy przyjaciel na zawsze". Z WSZYSTKIMI! Znajdujemy jednorożca. Bardzo ważne jest też to, że te trzy zwierzaki to nie może być np. koń pies i koń. Musi być koniecznie koń, pies i kot! Wtedy klikamy na jednorożca i dajemy opcję "zaproś do rodziny". On albo się godzi albo nie. Jeśli zrobiliśmy wszystko zgodnie z instrukcją, to powinno być wszystko w porządku.
 Pamiętajmy, że ten jednorożec też nas musi lubić. Najlepiej mieć z nim relacje takie jak z naszymi zwierzętami. Jednorożce można znaleźć w nocy. Najczęściej goszczą nasze miasto w godzinach, od pierwszej do czwartej nad ranem. Znaleźć możemy łatwo za pomocą podglądu miasta, czyli pokazania całego miasta w czasie gry. Nad nim jest wielka chmura.

Idziemy do niego i robimy wszystko zgodnie z instrukcją. Później kiedy dołączy do naszej rodziny, możemy zmienić jego wygląd klikając w opcję "osiodłaj", a później "edytuj siodło".

To na dziś tyle.
Maja Jagoda Milewska

3 komentarze:

  1. Sklep zoologiczny pobiera się przez store, jak masz na swoim koncie w TS3 zarejestrowaną grę Zwierzaki wchodzisz do historii zakupów i tam masz sklep :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Równi9eż fajny blog ';) Ja mam ten sklep zoologiczny :P
    Dodaj możliwość dodania się do obserwatorów (układ gadżety obserwatorzy) i napisz komentarz u mnie oraz dodaj się u mnie do obserwatorów a zrobię to samo u Ciebie :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper :) Pod koniec czerwca na moim blogu pisze jak wylaczyc weryfikacje w komentarzach, miło by bylo jakbys zrobila :) Bo nie chce mi sie wpisywac tych durnych tekstów do ramki Xd

    OdpowiedzUsuń