Sims - Passion

poniedziałek, 9 lipca 2012

Kody do The Sims 3

Witajcie!

Dzisiejszy dzień zaczyna się super! Wchodzę na bloga zerknąć ile mam wejść z wczoraj a ile z dziś. Od razu mówię, że nie spodziewałam się dużej liczby. Własnym oczom nie wierzę! W piątek 11, wczoraj 19! Dziś 30!!! Jest dopiero 11.00! Tak więc notkę zaczynam od podziękowań. Więc bardzo chcę podziękować WSZYSTKIM czytelnikom mojego bloga i bloggerom, którzy weszli na niego.

NAJBARDZIEJ JEDNAK CHCĘ PODZIĘKOWAĆ EVO, KTÓRY JAKO JEDEN WSPIERAŁ MNIE I POCIESZAŁ. TAK WIĘC DZIĘKI!


Dziś znów  kody! Kody na moim blogu, jak już mówiłam są sprawdzone, więc jeśli są problemy piszcie na blogerka2@wp.pl. Stwierdziłam, że temat o kodach jest o niebo lepszy niż o miastach. Tak więc tu jest pierwszy kod:

motherlode

Ten kod jest na kasę. Przyciskamy ctrl + shift + c. Wpisujemy ten kod w okno, które pojawia nam się u góry. Zatwierdzamy enterem. Dostajemy 50.000 simoleonów. Kiedy okno zniknie powtarzamy kombinację klawiszy i przyciskamy górną strzałkę. Zatwierdzamy enterem, jest to po to by nie trzeba było pisać kodu jeszcze raz. I tak w kółko. Mam dla Was kolejną ciekawostkę. Kiedy w czasie gry wpiszemy kod:

testingcheatsenabled true

i klikniemy na skrzynkę pocztową z wciśniętym klawiszem shift można na przykład, co jest bardzo fajne, dać opcję "wszyscy szczęśliwi". Fajne jest to, ponieważ nasza rodzina zawsze będzie szczęśliwa i nigdy żadnemu simowi, lub zwierzęciu nie zachce się siku, jeść, a nawet spać. Nie jestem tylko pewna, czy kiedy włączę tą rodzinkę jeszcze raz, po zapisie, zmieni mi się to. Ale nawet jeśli wystarczy zrobić to jeszcze raz. Następną bardzo fajną rzeczą jest to, że pojawia nam się opcja "wywołaj dowolną postać" czy coś takiego i gdy damy tę opcję wypisane są w dużej ilości postacie. Kosiarz,


 komornik, włamywacz, lokaj i wiele innych simów. Można też ustalić sobie swoją karierę i jej stopień. Ja na przykład wybrałam "medyczna..." i "światowej sławy chirurg". Jest tam jeszcze wiele, wiele innych opcji. Kiedy klikniemy na swojego sima lub zwierzę możemy zmienić mu wiek lub cechy itd.Więcej nie sprawdzałam. Większość opcji zostawię Wam.

Pozdrawiam Was,
Maja Milewska

2 komentarze:

  1. Super ;) testingcheatsenabled on jest przez wielu użytkowników niespotykane,także może się przydać :)
    Dzięki Ci :***

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten kod :) dzięki za wyjasnienie! :*

    OdpowiedzUsuń