Sims - Passion

niedziela, 7 lipca 2013

Zakochańce ♥

Hej! Grałam w The Sims 3 Studenckie życie :)

Najpierw przekażę Wam historię mojej simki.

A więc wyjechała na studia. Współlokator zaczął z nią flirtować i pocałowali się raz. Później spotkała się z pewnym przystojnym ^^ chłopakiem :) No więc moim zadaniem było ich połączyć, stwierdziłam, że do siebie pasują. Tamten gość nagle ją bardzo znielubił, nie wiem za co, przecież nie byli parą ani nic z tych rzeczy. Na początku moja simka była kujonem :) należy teraz do tej grupy. Uczy się medycyny. :) Niedługo skończy studia. A wracając do tych chłopców to uważam, że o wiele wiele bardziej ten chłopak imieniem Eddy (zmienie je) bardziej pasuje do Kornelii. A tu wstawię ich zdjęcia. Sami zdecydujcie, czy to nie urocze? Pasują do siebie Waszym zdaniem?

Ach.... KOCHAM ICH I TE ZDJĘCIA. A WIĘC PASUJĄ? :3
Zrobiłam również dla Was zdjęcia fryzur dla kobiet :) Później wstawie :) Wszystko fotografuję na bierząco :) Jeśli kogoś interesuje dalszy ciąg ich historii to piszcie w komentatrzach :) Ja mam nadzieję że Eddy i Kornelia po studiach zamieszkają ze sobą, wezmą ślub. Później chcę żeby mieli oczywiście dzieci. No i praca.
 
 
Maaaja :)


1 komentarz: