Sims - Passion

sobota, 6 lipca 2013

The Sims 3 Studenckie Życie

Heej :)
Chyba już każdy fan simsów wie że wyszły nowe dodatki:
  • Rajska Wyspa
  • Studenckie Życie


Zakupiłam The Sims 3 Studenckie Życie. Jutro będzie moje pierwsze spojrzenie na ten dodatek. :) Nie mogę się doczekać. Boję się jedynie, że gra mnie tak wciągnie, że będę grać całe wakacje, ale mam nadzieje, że mam jeszcze jakieś poczucie czasu.
Dodatek podobno jest bardzo fajny, czytając opinie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona.

Simorośle w The Sims 3
Nowe fryzury, ubrania, meble. Postaram się zrobić dużo dużo zdjęć :) . Zrobię też mam nadzieje post o ciekawostkach :3 . Będziecie zadowoleni ! <33

No i oczywiście jest też simorośl, która była w The Sims 2 Cztery pory roku.

Simorośl w The Sims 2
 
No to kto już kupił ten dodatek? :3



mAjkaaaa

1 komentarz: