Sims - Passion

niedziela, 17 lutego 2013

Jak wyłączyć kod w The Sims 3?

Witajcie!

Dziś informacje  o kodzie:
testingcheatsenabled true,
a raczej o problemie z nim.

Pamiętacie moją notkę o tym jakie dzięki niemu są nowe polecenia na skrzynce na listy? Należy tylko kliknąć na nią z wciśniętym skiftem. Ale źle Wam napisałam w tamtej notce. Kiedyś po kliknięciu na skrzynkę i przyciśnięcie opcji "Wszyscy szczęśliwi" moi simowie w rodzinie co do jednego nie musieli nic robić. Ani nie chciało im się siku ani nigdy nie chciało się im jeść. Każda rodzina, którą wtedy włączyłam miała to samo. Po wyłączeniu gdy zmieniło się to i simowie wrócili do poprzedniego stanu. Musieli spać, jeść, itd. Czasami później jest tak, że gdy wcisne polecenie "Wszyscy szczęśliwi", każdy sim ma wszystko na zielono i normalnie z każdą godziną i minutą głodnieje. Tak. Ale niedawno zaczęłam znów grać i dziwnym trafem znowu moi simowie byli czyści niegłodni, a ich stan nie zmieniał się. Kiedyś pisałam, że to fajnie itd. Ale kiedy naszym simom poziom głodu, energii, pęcherza, zabawy, higieny i towarzystwa nie spada, a nie muszą iść do pracy czy szkoły nie ruszają się z miejsca. Gra staję się nudna i beznadziejnie nieciekawa. Jeżeli ktoś z Was spotkał się z tym problemem wie o co chodzi. Nie ma na to rady i każdy zapewne z Nas zwraca się o radę do wujka Google i zadaje mu pytanie tego typu. "Jak wyłączyć kod w the Sims 3?" Najczęściej właśnie chodzi o ten kod. Tu macie sposób.

1. Przyciskasz kombinację klawiszową : Ctrl + Shift + c.
2. W niebieski pasek, który pojawia się na górze ekranu wpisujesz : testingcheatsenabled off.

Może się zdarzyć, że nie zadziała. Zastanawiamy się wtedy co innego nam pomoże??

Powtarzamy krok 1.
2. W niebieski pasek, który pojawia się na górze ekranu wpisujemy : testingcheatsenabled false.

Mi to raz pomogło, ale za drugim niestety nie.
Jeżeli nie zadziała nie pozostaje nam nic innego jak tylko:

WYŁĄCZYĆ GRĘ.

Nie przejmujcie się jeżeli długo graliście i to wszystko miałoby się nie zapisać. Oczywiście grę jak najbardziej MOŻNA zapisać. Po ponownym włączeniu gry, gra włącza się od momentu zapisania, a poziom głodu itd. normalnie się powiększa.

Mam nadzieję, że pomogłam-
Maja

5 komentarzy:

  1. Mam cię w dupie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yea! Pojawiał mi się ten pasek i myślałam że to coś z ekranem,a to był pasek kodów! Dzięki,szukałam go

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka dzięki za pomoc. Gra z kodami tego typu faktycznie jest NUDNA

    OdpowiedzUsuń