Sims - Passion

poniedziałek, 18 lutego 2013

Co potrafi jeszcze ten kod?

Hej!

Dzisiejsza notka będzie o innych zastosowaniach kodu:

 testingcheatsenabled true.
 
 
I
Po wpisaniu kodu, przełączamy na potrzeby sima. Możemy np. klikając w dowolnym miejscu pasku głodu regulować jego stopień. Tak samo z pęcherzem, energią, towarzystwem, higieną i zabawą.
Jest to bardzo fajne.

II
Druga rzecz, która też mi się spodobała:
Włączyłam zakładkę "związki" i tak samo możemy regulować stosunki z innymi simami. Znany nam sim jest w niebieski okienku, a pod nim jest pasek, który pokazuje stosunki z nim. Klikając między dwoma paskami, (z lewej strony robi się czerwony, a z prawej zielony) i przeciągając w lewą lub prawą stronę regulujemy to co łączy nas z tym simem. Automatycznie zmienia się figurka z prawej strony pod zielonym paskiem. Może to być znajomy, dobry przyjaciel czy nielubiany.

Klikając na:

-Sima:
Edytuj sima w edytorze stwórz sima,
Doaj sima do aktywnej rodziny (obcy sim),
Modyfikuj cechy aktywnego sima,
Wywołaj zmianę wieku,
Obiekt ---> usuń to.

-Ziemie:
Teleportuj się tu(miejsce gdzie się kliknęło),
Cztery pory roku... (dużo opcji, potrzebny dodatek cztery pory roku),
Kupuj na tej parceli,
Buduj na tej parceli.

-Miejsce pracy:
Wywołaj okazję,
Wymuś wydarzenie,
Wymuś wszystkie wydarzenia.

Kiedy wybuchnie w domu pożar możemy kliknąć na ogień z wciśniętym Shiftem i usunąć go!


Mam nadzieję że pomogłam-
Maja



2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten kod <3
    A o tym z pożarem nawet nie wiedziałam, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten kod :D

    OdpowiedzUsuń