Sims - Passion

wtorek, 26 lutego 2013

Co wolicie?

Witajcie kochani!

Dzsiaj króciutka nocia. Nie będę się za bardzo starać z obrazkami, czcionką i ogólnym wyglądem.
Nikt z Was nie pisze komentarzy. Mało jest wejść. Usunąć go nie usunę. Po co pisać skoro nikt nie czyta? Naprawdę dużo serca wkładam w tego bloga. Staram się pisać dokładnie i czytelnie. Ostatnio nauczyłam się robić filmiki i zdjęcia. A więc głosowanie do piątku do godziny 20:00.

 Przestać pisać?

TAK     NIE

Odpowiedzi w komentarzach. Od razu mówię, że nie liczy się czy więcej osób jest na tak czy więcej na nie ale chodzi mi o ilość głosów więc zachęcajcie znajomych. Narazie tyle. Jeżeli będzie więcej głosów na NIE to kolejna notka będzię o ciekawostkach dotyczących dodatku Cztery Pory Roku.
Później mogę zrobić małą sesyjkę. Jeśli mój blog przetrwa "kryzys" to zachęcam do pisania do mnie na pocztę. Kontakt znadziecie w poście "Kontakt ze mną". Będziecie mogli tam pisać o czym chcecie posty. Oczywiście jeśli blog przetrwa. Mam nadzieję, że tak.

Do napisania :) Maja

5 komentarzy: