Sims - Passion

sobota, 26 października 2013

The Sims 3 Kariera-PROBLEM

Hej, dziś trochę nietypowa notka :D.

A dotyczy sytuacji, w której sim zapala się.
Może brzmi to trochę banalnie ale nie chodzi mi o zwykłe zapalenie się.

Ta notka jest przeznaczona dla osób przede wszystkim posiadającymi The Sims 3 Kariera. Najbardziej im się przyda ;).

Z tego co pamiętam bardzo uciążliwym problemem było to, że gdy rzeźbiłam z metalu lub rozwijałam swoje cechy wynalazczości, to moja simka zapalała się. Nie dawało nic dzwonienie po straż pożarną, gdyż przyjeżdżała za późno ! Zawsze kończyło się śmiercią.
To stawało się bardzo wkurzające. Lubiłam grać simką wiecznie młodą, rozwijającą swoje umiejętności, ale gdy stanął mi na przeszkodzie ogień, musiałam dodać jakiegoś sima do mojej rodziny. Był nim już późniejszy mąż i ojciec moich dzieci. Nie dało się już rozwijać umiejętności jak dawniej.
Teraz powiem Wam pewną, mało spotykaną ciekawostkę.

A więc gdy nasz sim zacznie się palić wystarczy, że klikniemy na basen i wybierzemy opcje "Zgaś ogień w basenie". Sim automatycznie w ubraniu w jakim stoi wskakuje do basenu, ogień znika a nasz sim spokojnie dopływa do brzegu zbiornika wodnego ;D .
Mimo iż to jest bardzo banalne, nie spotkałam się z tego typu wskazówką. Dlatego to rozpowszechniam.
Życzę wszystkim miłego simsowania :3
Proszę o komentarze <3
Maja ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz