Sims - Passion

sobota, 5 października 2013

Nie nadążam...

Hej.
Dziś przychodzi do mnie koleżanka i razem będziemy grać w TS3. Szczerze, to jestem troche sfrustrowana, ponieważ te dodatki wychodzą tak szybko, że nie jestem w stanie ich zliczyć. Bylam ostatnio w Empiku i widzialam jakiś nowy dodatek...nawet 2, jeden AKCESORIA. Teraz, kiedy odpalałam grę, pojawiła się informacja o nowym dodatku.. "SKOK W PRZYSZŁOŚĆ" głosił napis.
W sumie to dobrze, że twórcy gry, wymyślają nowe dodatki, które mają nas zachwycać, ale z drugiej strony trochę to jest nieetyczne. Przecież, gdybym kupowała wszystkie dodatki od razu po ich wyjściu nie byłabym w stanie się nimi nacieszyć.
Dodatki do TS3 przynajmniej według mnie, nie nudzą się po 2 dniach. Nie. Wiec po co ten pośpiech?
Niektórzy twierdzą, że fantastyczne i wspaniałe.. NAWET TAK, ale te simsy stały się ... mało podobne.. mniej Simsowe.. Że tak powiem. Ta notka krótka, robię ją z biegu.
Proszę o opinie, i komentarze. MOTYWUJE MNIE TO. <3

Maja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz