Sims - Passion

środa, 16 lipca 2014

Będzie się działo :3

Hejaaaa ;3 

No to simsy 4 ;d tak długo oczekiwane przez nas okazały się.... klapą? Czemu wszyscy narzekacie? BASENY? NIEMOWLĘTA?.. no dobra.. moze z tymi niemowlętami trochę im nie wyszło bo liczyłam na jakieś ubrania.. to dziecko więcej czułości w koncu nie? :3
Ale nieważne. Bedzie jak będzie. ;) Nie ma się co martwić na zapas.

4 WRZEŚNIA 2014 ROK. 
PREMIERA! 

Po co ciągle myślicie, gdybacie? Hm? Przecież na pewno ktoś pare dni przed premierą, lub w dniu premiery, opublikuje jakiś filmik będziecie widzieć, jak wyglądają wykończone Sims 4 !


Dodałabym pościk o ciekawostkach, o simsach. Mam nadzieje że uczynię to wkrótce ;3
Jeśli macie mi do przekazania jakieś newsy na temat TS4 to piszcie do mnie :

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005518276812&fref=ts

lub na email:

blogerka2@wp.pl

lub: 

http://ask.fm/majamilewska

specjalnie dla Was :3

CZEKAM :3 Jeśli nikt nie napisze to mam nadzieje że znajdę na własną rękę ciekawostki dotyczące simsów 4 :)


BĘDZIE SIĘ DZIAŁO ! 

MAJAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz