Sims - Passion

środa, 27 czerwca 2012

The Sims 3 Po Zmroku Wampiry

Dziś opowiem Wam o The Sims 3 i o tym jak być wampirem.
Kupiłam ten dodatek jakiś czas temu i wcale się nie nudzę. Nie wiem dlaczego na różnych stronach piszecie, że dodatek do The Sims 3-Zwierzaki to dodatek, który jest NAJFAJNIEJSZY. Powiem Wam, że NIE polecam. Grałam w to dwa tygodnie...no może trzy i mi się znudziło.Niestety. Może Wam się spodoba. Każdy ma swój gust.
Wampiry-W The Sims 3 Po zmroku są wampiry.
Jak zostać wampirem? Ja robię tak: idę do dowolnego klubu w Bridgeport (miasto) i w nim szukam wampira. Wampiry są oznaczone czerwoną ramką dookoła twarzy w zakładce"związki". Naturalnie najpierw musimy się z nim przywitać. Ale żeby nie tracić czasu na poznawanie wszystkich ludzi w klubie pokażę Wam moją tabele.

Jak poznać, który Sim to wampir?
1. Ubrany najczęściej na czerwono lub czarno. Czasem na ciemny fiolet.
2. Ma kły. (To możemy zaobserwować kiedy nieznany nam Sim rozmawia z kimś)
3. Tęczówki mienią mu się na czerwono-biało.
4. Ma bladą skórę.( Simy o ciemnej cerze też mogą być wampirami. Chodzi mi raczej o to, że ta skóra tak wygląda jakby była wyblakła.)
5. Na szyi ma czarny ślad.
Na tym zdjęciu zaznaczony jest ten ślad
Jest jeszcze taki rysunek w nastrojniku na czerwono, który przedstawia biegnącego człownieka na celowniku. Chodzi w nim o to, że gdześ w pobliżu jest wampir. Po tym już wiesz, że w miejscu, w którym przebywasz jest nieprzyjazny wampir. Są jednak i takie, które są przyjazne więc jeśli myślicie, że nie ma tego w nastrojniku to znaczy, że nie ma wampira, mylicie się.
Kiedy szukacie wampira i nawet dwie rzeczy z mojej tabeli Wam pasują do danego Sima to poznajcie Go. Może akurat.

No więc idę do klubu i szukam. Wampiry są najczęściej w klubie "Plazma 501". Kiedy znajdę wampira witam się z  nim i próbuję zaprzyjaźnić. Rozmawiam z nim tyle aby chciał się ze mną spotkać, czyli On musi wystarczająco mnie znać. Kiedy zadzwonie do wampira i on wielokrotnie odmawia, daj interakcję "Umów się" i idź na miejsce spotkania z wampirem. Żeby on Cię przemienił musisz być jego przyjacielem. Dopiero potem zaproponuj przemianę. Wampirem stajemy się 48 godzin po ukąszeniu. Pamiętaj!!! Kiedy przyjdzie do Ciebie wampir daj mu spokojnie się napić albo zjeść to co wyniesie z lodówki, czyli sok plazmowy. Ja mu nie dałam i umarł. (Strasznie szybko umarł, ale tym później.)
Kiedy już mamy wampira i wampirkę, którzy są parą i simka zajdzie w ciążę wtedy jest 100% szans na dziecko wampira. Jeśli jednak jest to mieszana para jest 50% szans.Ciekawe jest też to, że dzieci wampirów szybciej się uczą. Wampir młody dorosły żyje około 100 dni do zmiany grupy wiekowej, a śmiertelnik, który jest młodym dorosłym żyje około 20... może 30 dni, a zamiast głodu pojawia się pragnienie.

Narazie tyle. Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam Was serdecznie,
Maja Milewska

2 komentarze:

  1. też mam the sims 3 po zmroku i mam tak jak ona po 3 tygodniach zwierzaki mi sie znudziły a po zmroku nie ale mam jednbo pytanie czy vampiry muszą być ubrane na czorno? bo mi kolezanka muwiłą ze jak będa mieli coś jaznego to umżom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah nie nie muszą być ubrane na czarno :) nie umrom ;3 muszą pić tą krew i nie przebywać na słońcu i będzie ok ;)
      POZDRAWIAM :3

      Usuń